|
Een zestal
DDM-1-rijtuigen, welke de laatste jaren dienst deden in de getrokken
intercitytreinen en inmiddels vervangen door gereviseerde ICR's, zijn
bij wijze van proef uitgerust met een nieuw type remblokken en reden
daarmee een week lang door het land om de remmen in te laten slijten.
Railion verzorgde de tractie, zo kwam op zondagmorgen 16 juli de 1601
langs Oss met de sleep DDM-1-rijtuigen...
Datum: zondag 16
juli 2006 |
|
... om via Breda,
Rotterdam en Utrecht naar 's-Hertogenbosch te rijden. Op de foto nadert
de 1601 met de DDM-1-rijtuigen de brug over de Lek nabij Schalkwijk.
Datum: zondag 16
juli 2006 |
|
De
uitbreiding van twee naar vier sporen op het traject tussen Amsterdam en
Utrecht is bijna gereed. Tussen Nieuwersluis en Breukelen kwamen op 16
juli onder andere langs; ICE-stel 4654 naar Frankfurt am Main (D)...
Datum: zondag 16
juli 2006 |
|
...
Koplopers 4052, 4012 en 4042 als via Utrecht omgeleide intercity naar
Groningen en Leeuwarden... Datum:
zondag 16 juli 2006 |
|
... IRM's
8633 en 8628 als intercity naar Nijmegen...
Datum: zondag 16
juli 2006 |
|
... Citypendel 2021 en
gereviseerde Sprinter-drie 2957 als Sprinter naar Utrecht Centraal...
Datum: zondag 16
juli 2006 |
|
... de
via Gouda omgeleide Benelux naar Brussel Zuid (B) getrokken door de
1187...
Datum: zondag 16
juli 2006 |
|
... de
intercity naar Heerlen, geduwd door loc 1769... Datum:
zondag 16 juli 2006 |
|
... en tot
slot de 1603 met een bonte wagenladingtrein naar Kijfhoek.
Datum: zondag 16
juli 2006 |
|
Te Utrecht Centraal
stond de huur-G2000 van ACTS (fabrieksnummer 1001038) te wachten op
vertrek richting de Rotterdamse havens. De loc had eerder die dag een
trein naar Bad Bentheim (D) gebracht, en kwam vervolgens als losse loc
terug. Datum:
zondag 16 juli 2006 |